.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستور رئیس جمهور براي توقف اجراي ماليات برارزش افزوده
رييس جمهور در فرماني وزير اقتصاد را موظف كرد در مدت دو ماه برنامه عملياتي و راهكارهاي مناسب براي اجراي صحيح قانون «ماليات بر ارزش افزوده» را تدوين كند...

رئيس‌جمهور، وزير اقتصاد را موظف كرد در مدت دو ماه برنامه عملياتي و راهكارهاي مناسب براي اجراي صحيح قانون «ماليات بر ارزش افزوده» را تدوين كند.
به گزارش البرز به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور در فرماني وزير اقتصاد را موظف كرد در مدت دو ماه برنامه عملياتي و راهكارهاي مناسب براي اجراي صحيح قانون «ماليات بر ارزش افزوده» را تدوين كند و تا زمان ابلاغ دستور العمل هاي لازم و تمهيد شرايط مناسب، اقدامات مربوط به اخذ هر نوع وجوه در اجراي اين قانون متوقف شود.
متن كامل فرمان محمود احمدي نژاد به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
جناب آقاي دكتر حسيني
وزير محترم امور اقتصادي و دارايي
به منظور اجراي صحيح قانون ماليات بر ارزش افزوده و بررسي موانع و مشكلات و رفع نگراني‌ها و ايجاد رضايتمندي درموديان محترم ضروري است با هماهنگي وزارت بازرگاني و ساير دستگاه ها و سازمانهاي ذيربط و به ويژه مشاركت و بهره گيري از نظرات نمايندگان اصناف مختلف مدت دو ماه برنامه عملياتي و راهكارهاي مناسب جهت اجراي قانون مذكور را تهيه و به اينجانب ارايه نماييد.
بديهي است كه تا زمان تهيه و ابلاغ دستور العمل هاي لازم و تمهيد شرايط مناسب، اقدامات مربوط به اخذ هر نوع وجوه در اجراي اين قانون متوقف خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.